24. oktober 2019 08:00 - 10:00 Del på Twitter Del på Facebook
Send til en ven

Sted

C4 Videncenter

Krakasvej 17 , 3400 Hillerød

Arrangør

C4 Foreningen og Clematis Care

Få inspiration og viden om nærværets betydning for kundetilfredsheden. I en digital verden glemmer vi let nærværets vigtige betydning for relationer, som er væsentligt i forhold til kundetilfredshed.

Det virker så enkelt, men er det bestemt ikke i praksis!  

 

Kom og få en kort gennemgang af de muligheder der er, for at løfte kundeoplevelsen fra ”tilfreds” til ”meget tilfreds” og dermed øge genkøbssandsynligheden betragteligt.       

 

Du får indblik i hvad nærværet ubevidst gør ved vores kundekontakt. Eva kommer bl.a. ind på:

·         Det digitale nærvær/fravær

·         Værdibaseret kundesupport

·         Opmærksomhed

·         Kropssprogets betydning

 

Du får ligeledes mulighed for at komme i dialog med andre deltagere omkring emnet, så teori bliver afprøvet i praksis.

 

Inspirationsmødet er relevant for alle virksomheder som arbejder med at skabe/øge kundetilfredsheden.

 

Underviser

Eva Holm Hertel, Clematis Care

 

Pris og tilmelding

Mødet er gratis for medlemmer af C4 Foreningen.

Pris for ikke medlemmer af C4 Foreningen er kr. 300,- ex moms

 

Tilmelding til Jette Salling - senest mandag den 21. oktober 2019

 

Se invitationen her

 

Kalender
Digital markedsføring - UDSOLGT

29. oktober 2019

Få et indblik i online markedsføring og hvad det kan...

C4 Netværket

30. oktober 2019

Den varme stol Netværket tilbyder deltagerne muligheden for at...

Hvordan får virksomhederne den arbejdskraft, de efterspørger?

30. oktober 2019

Netværket Nanovation 2018 inviterer i samarbejde med C4 til...

Invester i virksomheden

31. oktober 2019

Vi ved det jo godt. Der skal investeres i virksomheden, hvis vi...

Få et 360 graders økonomitjek - og få styr på økonomien

5. november 2019

Få overblik over virksomhedens økonomiske situation og...