Hvordan synliggør du din virksomhed på Facebook?

Jette Salling C4 - 7. maj 2018 2018-05-06T22:00:00Z 2018-05-07T00:00:00Z

Del på Twitter Del på Facebook
Send til en ven RSS

Gitte Grahndin giver dig indblik i, hvordan du kommer i gang med Facebook i din virksomhed

 

Se videoen og bliv klogere på, hvordan din virksomhed bliver en del af Facebook.

 

Når man som virksomhed ønsker at komme i gang med at bruge facebook, er det vigtigt at man ikke opretter den profil, men i stedet en side eller en gruppe. En profil kan bruges af personer, sider og grupper kan bruges af virksomheder.

 

Når du har oprettet en side er det vigtigt at du laver indhold jævnligt til din side, det vil sige cirka 1-2 gange om ugen. Du behøver ikke selv lave alt det indhold du lægger på. Du kan også linke og kommentere og dele relateret indhold.

 

Du kan også lave frem gode råd om brugen af dit produkt eller noget der relaterer til dit produkt.

Det er vigtigt er det du, når du deler en nyhed på din hjemmeside eksempelvis, at du også deler det på facebook. For at få styr på det indhold du skal dele, er det vigtigt at du laver en markedsføringsplan for hvilket indhold du vil producere, dele eller kommentere på hvornår.

Den kan bestå af den helt almindelig kalender, hvor du lægger indhold ind, der er relevant i forhold til begivenheder og sæsoner i din virksomhed.

 

Du kan læse mere om, hvordan du kan opretter en facebookside til din virksomhed her.

Få en lynguide til, hvordan du opretter en facebookside til din virksomhed her.

Nyheder
SMV:Digital - Ny pulje åbner for ansøgninger snart

8. april 2021

Har du ambitioner om at styrke din virksomheds vækst og...

Få 25.000 kr. til nye kompetencer

25. marts 2021

Er du iværksætter, og har du brug for ny viden til at udvikle...

EU-støtte til virksomheder

11. marts 2021

Greater Copenhagen EU Office afholder et gratis webinar for...

Finansiering: Bank eller investor?

8. marts 2021

C4 Foreningen inviterer i samarbejde med Copenhagen Business Hub til...