Denne workshop giver dig indblik i marked, kunder, konkurrenter, budskaber og medier. Du får indsigt i, hvordan de rigtige strategier kan hjælpe dig på rette vej ud fra din målgruppe. Derudover får du inspiration til grafisk, valg af medier samt mulighed for at skabe en struktureret markedsføringsindsats.
Efter workshoppen har du overblik over, hvordan markedspladsen fungerer. Du får en række værktøjer til at bestemme din målgruppe og hvad de efterspørger. Derudover får du yderligere en grundviden om, hvilke medier du kan bruge. Du får desuden mulighed får at teste og måle din markedsføringsindsats.
Workshoppen kommer rundt om:
- Markedspladsen: Vilkår og muligheder for iværksættere.
- Segmentering af målgruppen: Hvem er de og hvad efterspørger de?
- Positionering: Hvor placeres din virkosmhed på markedet?
- Differentering og værditilbud: Hvilken forskel gør du for kunden?
- Kanalstrategi, valg af medier og opbygning af kunderelationer.
- Inspiration: Grafisk identitet, valg af budskab, brug af promotion-værktøjer og andre virkemidler.
- Test og måling af markedsføringsindsats.
Målgruppe:
Workshoppen er for dig, som udvikler og målretter virksomhedens markedsføringsaktiviteter.
Deltagelse er gratis.
Læs mere og tilmeld dig her