6. maj 2020 08:00 - 10:00 Del på Twitter Del på Facebook
Send til en ven

Sted

C4 Videncenter

Krakasvej 17 , 3400 Hillerød

Arrangør

C4 Foreningen og Clematis Care

Få inspiration og viden om nærværets betydning for kundetilfredsheden. I en digital verden glemmer vi let nærværets vigtige betydning for relationer, som er væsentligt i forhold til kundetilfredshed.

Det virker så enkelt, men er det bestemt ikke i praksis!  

 

Kom og få en kort gennemgang af de muligheder der er, for at løfte kundeoplevelsen fra ”tilfreds” til ”meget tilfreds” og dermed øge genkøbssandsynligheden betragteligt.       

 

Du får indblik i hvad nærværet ubevidst gør ved vores kundekontakt. Eva kommer bl.a. ind på:

·         Det digitale nærvær/fravær

·         Værdibaseret kundesupport

·         Opmærksomhed

·         Kropssprogets betydning

 

Du får ligeledes mulighed for at komme i dialog med andre deltagere omkring emnet, så teori bliver afprøvet i praksis.

 

Inspirationsmødet er relevant for alle virksomheder som arbejder med at skabe/øge kundetilfredsheden.

 

Underviser

Eva Holm Hertel, Clematis Care

 

Pris og tilmelding

Mødet er gratis for medlemmer af C4 Foreningen.

Pris for ikke medlemmer af C4 Foreningen er kr. 300,- ex moms

 

Tilmelding til Jette Salling - senest fredag den 1. maj 2020

 

Se invitationen her

Kalender
Karismatisk kommunikation og ledelse - workshop

5. marts 2020

Power Pitching Torsdag den 5. marts 2020 kl. 8.30 -...

AFLYST: C4 Netværket

1. april 2020

Hvem er? Et netværksmedlem fortæller om sig selv -...

WEBINAR: Iværksætterintro - fra idé til forretning

14. april 2020

Er det første gang, du starter egen...

C4 Netværket

15. april 2020

Agenda udarbejdes.   Afslutningsvis er der 30 minutter til fri...

Få et 360 graders økonomitjek - og få styr på økonomien

20. april 2020

Få overblik over virksomhedens økonomiske situation og...