18. maj 2021 15:00 - 16:30
Sted
C4 Videncenter
Krakasvej 17 , 3400 Hillerød
Arrangør
Virksomhedens tilstedeværelse på nettet har aldrig været vigtigere end i dag – så ved du egentlig hvilke faktorer, der er afgørende for, om en potentiel kunde finder netop din virksomhed online?
Analyser viser at for hver 91 dollar en virksomhed investerer i at skaffe trafik til deres hjemmeside, bruger de kun 1 dollar på at konvertere trafikken til kunder – Er det en god eller dårlig forretning?
På dette foredrag får du øjne ude fra og ind på din virksomheds marketing indsatser, så du både bliver opmærksom på om din markedsføring er en god eller dårlig investering for din forretning.
På dette foredrag bliver du introduceret til Business Model Canvas, som er det ultimative værktøj til at få et samlet overblik over din virksomhed. Du får metoder til at segmentere dine kunder og viden, der hjælper dig til at finde din virksomheds bedste udbytter, som du kan bruge i din markedsføring.
På foredraget får du:
- Introduktion til BMC-modellen, som giver øjne udefra og ind på virksomheden.
- Segmenteringsmetoder af kunder.
- Teknikker til at finde dine virksomheds vigtigste udbytter.
- Viden om dine kunders adfærd på internettet.
- Viden om forholdet mellem din hjemmeside, dine sociale medier og andre kanaler.
- Hvad får dine kunder ud af det?
Du har efter foredraget et større overblik over dine marketingkanaler, og over
hvilke indsatser som er ”need to have” og ”nice to have”, så du i højere grad
sikrer at bruge dine marketingkroner på dét, der giver mest værdi til din
forretning.
Derudover får du viden om, hvordan du skal tiltrække nye kunder gennem din
markedsføring.
Pris og tilmelding
Mødet er gratis for medlemmer af C4 Foreningen.
Pris for ikke medlemmer af C4 Foreningen er 300,- kr. ex moms.
Tilmelding til jette Salling - senest fredag den 12. maj 2021.
Se invitationen her