På workshoppen får du viden om det kommunale marked og mulighed for at komme i direkte dialog med kommunale indkøbere. Du få inspiration og nye værktøjer til det daglige salgsarbejde og samarbejde med kommunen.
Skal det lykkes din virksomhed at blive leverandør til en kommune, er det afgørende at forstå kommunens arbejdsgange, indkøbspolitik og vide hvem, der træffer beslutningerne.
På dagen får du:
- Indsigt i kommunernes indkøbs- og beslutningsprocesser
- Forståelse for værkstøjer til at opbygge relationer til kommuner
- 1:1 møde med kommunal indkøber eller fagperson og gode råd til din salgsstrategi
- Mulighed for 1:1 sparring med GTS-Institutterne: Force Technology, Alexandra Instituttet, DELTA, Teknoligisk institut. GTS-Institutterne er ofte problemknusere og sparringspartnere for virksomheder.
Udover 1:1 sparring byder dagen på faglige oplæg om indkøb og udviklingssamarbejde mellem kommunen og virksomheder samt oplæg fra virksomheder, som har haft succes med salg og samarbejde, og som deler ud af deres erfaringer.
Det er gratis at deltage, men der opkræves et no-show fee, hvis du udebliver uden at melde afbud forud.
Se programmet og tilmeld dig her
Print invitationen her