Optimer kundetilfredsheden

Jette Salling C4 - 2. oktober 2019 2019-10-01T22:00:00Z 2019-10-02T00:00:00Z

Del på Twitter Del på Facebook
Send til en ven RSS

C4 Foreningen inviterer i samarbejde med Clematis Care til inspirationsmøde torsdag den 24. oktober 2019 kl. 8:00 - 10:00 i C4 Videncenter.

Få inspiration og viden om nærværets betydning for kundetilfredsheden. I en digital verden glemmer vi let nærværets vigtige betydning for relationer, som er væsentligt i forhold til kundetilfredshed.

Det virker så enkelt, men er det bestemt ikke i praksis!  

 

Kom og få en kort gennemgang af de muligheder der er, for at løfte kundeoplevelsen fra ”tilfreds” til ”meget tilfreds” og dermed øge genkøbssandsynligheden betragteligt.       

 

Du får indblik i hvad nærværet ubevidst gør ved vores kundekontakt. Eva kommer bl.a. ind på:

·         Det digitale nærvær/fravær

·         Værdibaseret kundesupport

·         Opmærksomhed

·         Kropssprogets betydning

 

Du får ligeledes mulighed for at komme i dialog med andre deltagere omkring emnet, så teori bliver afprøvet i praksis.

 

Inspirationsmødet er relevant for alle virksomheder som arbejder med at skabe/øge kundetilfredsheden.

 

Underviser

Eva Holm Hertel, Clematis Care

 

Pris og tilmelding

Mødet er gratis for medlemmer af C4 Foreningen.

Pris for ikke medlemmer af C4 Foreningen er kr. 300,- ex moms

 

Tilmelding til Jette Salling - senest mandag den 21. oktober 2019

 

Se invitationen her

Nyheder
Hvordan får virksomhederne den arbejdskraft, de efterspørger?

11. oktober 2019

Netværket Nanovation 2018 inviterer i samarbejde med C4 til seminar...

Digital markedsføring

9. oktober 2019

C4 Foreningen inviterer i samarbejde med Copenhagen Business Hub til...

Salgsoptimering ved Rolf Høegh

24. september 2019

C4 Foreningen inviterer i samarbejde med Resultatskaber.dk til...