Få inspiration og viden om nærværets betydning for kundetilfredsheden. I en digital verden glemmer vi let nærværets vigtige betydning for relationer, som er væsentligt i forhold til kundetilfredshed.
Det virker så enkelt, men er det bestemt ikke i praksis!
Kom og få en kort gennemgang af de muligheder der er, for at løfte kundeoplevelsen fra ”tilfreds” til ”meget tilfreds” og dermed øge genkøbssandsynligheden betragteligt.
Du får indblik i hvad nærværet ubevidst gør ved vores kundekontakt. Eva kommer bl.a. ind på:
· Det digitale nærvær/fravær
· Værdibaseret kundesupport
· Opmærksomhed
· Kropssprogets betydning
Du får ligeledes mulighed for at komme i dialog med andre deltagere omkring emnet, så teori bliver afprøvet i praksis.
Inspirationsmødet er relevant for alle virksomheder som arbejder med at skabe/øge kundetilfredsheden.
Underviser
Eva Holm Hertel, Clematis Care
Pris og tilmelding
Mødet er gratis for medlemmer af C4 Foreningen.
Pris for ikke medlemmer af C4 Foreningen er kr. 300,- ex moms
Tilmelding til Jette Salling - senest mandag den 21. oktober 2019
Se invitationen her