Optimer kundetilfredsheden

Jette Salling C4 - 2. oktober 2019 2019-10-01T22:00:00Z 2019-10-02T00:00:00Z

Del på Twitter Del på Facebook
Send til en ven RSS

C4 Foreningen inviterer i samarbejde med Clematis Care til inspirationsmøde torsdag den 24. oktober 2019 kl. 8:00 - 10:00 i C4 Videncenter.

Få inspiration og viden om nærværets betydning for kundetilfredsheden. I en digital verden glemmer vi let nærværets vigtige betydning for relationer, som er væsentligt i forhold til kundetilfredshed.

Det virker så enkelt, men er det bestemt ikke i praksis!  

 

Kom og få en kort gennemgang af de muligheder der er, for at løfte kundeoplevelsen fra ”tilfreds” til ”meget tilfreds” og dermed øge genkøbssandsynligheden betragteligt.       

 

Du får indblik i hvad nærværet ubevidst gør ved vores kundekontakt. Eva kommer bl.a. ind på:

·         Det digitale nærvær/fravær

·         Værdibaseret kundesupport

·         Opmærksomhed

·         Kropssprogets betydning

 

Du får ligeledes mulighed for at komme i dialog med andre deltagere omkring emnet, så teori bliver afprøvet i praksis.

 

Inspirationsmødet er relevant for alle virksomheder som arbejder med at skabe/øge kundetilfredsheden.

 

Underviser

Eva Holm Hertel, Clematis Care

 

Pris og tilmelding

Mødet er gratis for medlemmer af C4 Foreningen.

Pris for ikke medlemmer af C4 Foreningen er kr. 300,- ex moms

 

Tilmelding til Jette Salling - senest mandag den 21. oktober 2019

 

Se invitationen her

Nyheder
ONLINE salgstræning

19. maj 2020

C4 Foreningen og Resultatskaber.dk inviterer til gratis ONLINE...

Projekter uden gevinster

15. maj 2020

Er styregrupper spild af tid? C4 Foreningen og Faarup & Partners...

Få rådgivning hos Industriens Fond

11. maj 2020

Et rådgiverteam sidder klar ved telefonen og kan hjælpe din...

CoronaGenstart

30. april 2020

Få 25.000 kr. i direkte tilskud til en privat rådgiver, som kan...